Concert vermut amb el grup Xatonada i lectura de textos de Mercè Rodoreda a càrrec d’alumnat de l’Institut Cubelles
Diumenge 21 a partir de les 12.00 h, a la plaça de
la Vila
CLOENDA DELS ACTES DEL 25è ANIVERSARI DEL GEC AMICS
DEL CASTELL
El 21 de desembre de l’any passat es complien 25 anys de la fundació del Grup d’Estudis Cubellencs Amics del Castell, i per commemorar l’efemèride hem vingut celebrant tota una sèrie d’actes que van començar anticipadament l’octubre de 2024 amb una exposició de cartells, anuaris, separates i fotos de tota la trajectòria de la nostra entitat. Durant aquest 2025, dins la nostra habitual programació, hem dedicat bona part de l’Anuari 2024 a repassar les activitats realitzades al llarg de la nostra petita història; hem vinculat el dinar anual de germanor a aquestes noces d’argent així com una visita a Montserrat, on vam ser rebuts pel delegat del rector del monestir.
Ara volem tancar tan destacada commemoració amb un acte que combina la festa i la cultura. Per un cantó, música amenitzada pel grup vilanoví Xatonada i, per l’altre, lectura de quatre petits fragments de La plaça del diamant i un d’Aloma, a càrrec de les alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Cubelles, Noa Cabezas, Gemma Espinar, Maria Martínez i Mariona Vendrell. Les esmentades obres són de Mercè Rodoreda, l’escriptora en llengua catalana contemporània més influent i també la més llegida i traduïda, a qui aquest any se li ha dedicat el Correllengua 2025.
El grup Xatonada és la continuació del grup l’Entresol, on ja hi apareixen tres dels actuals membres. Es dediquen, bàsicament, a buscar grans èxits internacionals i els tradueixen al català. Interpreten cançons d’Elvis Presley, Frank Sinatra, Tom Jones, Neil Diamond, etc. Els components del grup són: Joan Pujol, teclats; Joan Salvadó, guitarra; Juan Guinovart, baix; Josep Lorenzo, bateria, i Xavier Andreu, cantant.
NOTA: Hi haurà servei de bar i els socis i sòcies del GEC Amics del Castell tindran una consumició de franc (beguda i una tapa) prèvia presentació del carnet. Els socis i sòcies nous que no disposin del carnet s’hauran de posar en contacte amb el membre de la junta encarregat de repartir els tiquets de consumició en una tauleta al costat del bar.
En cas de mal temps, l’acte es traslladaria al Centre Social Joan Roig i Piera.


Comentaris
Publica un comentari a l'entrada